Hasta ve çalışan gereksinimlerinin temel girdiler olarak ele alındığı, tüm hizmet süreçlerinin hastane yönetiminin sorumluluğunda planlandığı, kaynakların etkin yönetildiği, hizmet sunum süreçlerine ilişkin ölçüm, analiz ve iyileştirme çalışmalarının yürütüldüğü ve bu sayede hasta ve çalışan güvenliği ile memnuniyetin temel çıktı olarak değerlendirildiği bir sistemdir.
KALİTE POLİTİKAMIZ
Köprübaşı Vali Recep YAZICIOĞLU Devlet Hastanesi olarak;
Hasta ve çalışan odaklı memnuniyeti sağlamak
Hasta ve hasta yakınlarının haklarını korumak, etik ilkelere dayalı sağlık hizmeti sunmak
Tüm çalışanların katılımı ile sürekli ölçme ve geliştirmeyi hedeflemek
Sosyal sorumluluklarının bilincinde topluma en üst düzeyde katkı sağlayan hastane olmaktır.